Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v podniku – Tereza JANOŠOVÁ
Tereza JANOŠOVÁ
Bakalářská práce
Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v podniku
Using of event marketing to promote internal communication in the company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na event marketing, konkrétně na návrh event marketingové akce pro potřeby školícího semináře společnosti OVB Allfinanz. V praktické části je společnost stručně představena a je popsáno současné využívání event marketingu. Návrh semináře je situován do prostoru Techmania Science Centre kvůli odlišnosti od dosavadních akcí. Praktická část navazuje na poznatky z teoretické …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on event marketing, specifically on suggestion of action of event marketing for training seminar OVB Allfinanz. In the practical part is the company briefly introduced and the current use of event marketing is described. The proposal of the seminar is located in an area of Techmania Science Centre because of differences from previous events. Practical part builds on knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42180
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOŠOVÁ, Tereza. Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v podniku. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event jako aktivizační nástroj marketingové komunikace
Daniela Nová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová