Text v loutkovém divadle po roce 2000 – Sarah Slavíčková
Sarah Slavíčková
Bakalářská práce
Text v loutkovém divadle po roce 2000
Puppetry Theatre in Text after 2000
Anotace:
Práce s obecným názvem „Text v loutkovém divadle po roce 2000“ vzniká za účelem zodpovědět doposud nedostatečně vyargumentovanou tezi – Jak si stojí původní dramatická tvorba určená pro hru s loutkami? Poskytuje komplexní pohled na zaštiťující téma „Text a loutky“, na které se snaží nahlédnout různými metodami (kvantitativním výzkumem, stanovením terminologie i analýzou konkrétních literárních děl …víceAbstract:
This bachelor’s thesis named “Puppetry Theatre in Text after 2000” is being created in purpose of answering a still inadequately researched proposition – How does the original dramatic work intended for puppetry theatre stand the test of time? This thesis brings a complex view on the theme “Puppetry and Text” on which it tries to look through different methods (quantitative research, setting the terminology …víceKlíčová slova
textyKlíčová slova
loutkové divadlo
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15101
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
- Vedoucí: Kateřina LEŠKOVÁ DOLENSKÁ
- Oponent: Pavel JANOUŠEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Teorie a kritika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a význam českých amatérských loutkových divadel se zaměřením na soubory Bedruňka a Happy Theater
Lucie Jašková -
Možnosti zhodnocení soukromé sbírky českých marionet, rodinných loutkových divadel a dekorací na příkladu sbírky Jiřího Vorla
Věra Staňková -
Principy alternativního divadla v současné praxi profesionálních loutkových divadel v Evropě mimo EU.
Marija Krstić -
Skupova Plzeň - historie a současnost bienále profesionálních loutkových divadel
Markéta KHODLOVÁ -
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová -
Tvůrce a divák mezi texty: Divadlo a intertextualita
Barbora Smolíková -
Autorské divadlo s neprofesionálním souborem - teorie, praxe a metodika
Markéta Břundová