Bc. Tomáš Havlíček

Master's thesis

Eye tracking v marketingu

Eye tracking in marketing
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje za pomoci technologie sledování pohybu očí (eye tracking) na zkoumání vlivu různých typů hudby na vnímání ceny vína. Cílem je zjistit, zda hudební žánry spojené s představou exkluzivního prostředí mohou vést k ochotě platit více za nabízený produkt. Teoretická část se nejprve věnuje základům fungování zrakového systému a dále pak principům eye trackingu a jeho využití ve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2025

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2025
  • Supervisor: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Nacházel, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 5. 2025 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Informatics and Management

Master programme / field:
Datová věda / Datová věda

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.