Bc. Tomáš Havlíček
Master's thesis
Eye tracking v marketingu
Eye tracking in marketing
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje za pomoci technologie sledování pohybu očí (eye tracking) na zkoumání vlivu různých typů hudby na vnímání ceny vína. Cílem je zjistit, zda hudební žánry spojené s představou exkluzivního prostředí mohou vést k ochotě platit více za nabízený produkt. Teoretická část se nejprve věnuje základům fungování zrakového systému a dále pak principům eye trackingu a jeho využití ve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2025
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM8402
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2025
- Supervisor: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Nacházel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 5. 2025 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Datová věda / Datová věda
Theses on a related topic
-
Burzovní simulátor pro trh řízený limitními objednávkami
Vladimíra KIMLOVÁ -
Analýza e-shop platforem pro český trh
Jakub Luňáček -
Prostorová organizace znalostně náročných služeb: implikace pro trh nemovitostí
Tomáš GRAMEL -
Estetika prostředí ve floristické obchodní jednotce
Michaela Bodanská -
Hudba v obchodním prostředí.
Martin Březík -
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Jan Šnajdr -
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses lz88ln lz88ln/4
26/5/2025
Folders
Files
Kohout, J.
27/5/2025
Kohout, J.
27/5/2025