Bc. Tomáš Havlíček
Master's thesis
Eye tracking v marketingu
Eye tracking in marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje za pomoci technologie sledování pohybu očí (eye tracking) na zkoumání vlivu různých typů hudby na vnímání ceny vína. Cílem je zjistit, zda hudební žánry spojené s představou exkluzivního prostředí mohou vést k ochotě platit více za nabízený produkt. Teoretická část se nejprve věnuje základům fungování zrakového systému a dále pak principům eye trackingu a jeho využití ve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM8402
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2025
- Vedúci: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Nacházel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 5. 2025 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Datová věda / Datová věda
Práce na příbuzné téma
-
Burzovní simulátor pro trh řízený limitními objednávkami
Vladimíra KIMLOVÁ -
Analýza e-shop platforem pro český trh
Jakub Luňáček -
Prostorová organizace znalostně náročných služeb: implikace pro trh nemovitostí
Tomáš GRAMEL -
Estetika prostředí ve floristické obchodní jednotce
Michaela Bodanská -
Hudba v obchodním prostředí.
Martin Březík -
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Jan Šnajdr -
Eye-tracking and its use in marketing, general approach, strengths and weaknesses
Romana Jechová -
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
Stanislav Mudra
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses lz88ln lz88ln/4
26. 5. 2025
Složky
Soubory
Kohout, J.
27. 5. 2025
Kohout, J.
27. 5. 2025