Identifikace faktorů nákupního chování při nákupu jazykových vzdělávacích služeb – Martina Hoďáková
Martina Hoďáková
Disertační práce
Identifikace faktorů nákupního chování při nákupu jazykových vzdělávacích služeb
Identification of Shopping Behavior Factors Within Buying Language Education Services
Anotace:
Nákup v prostředí internetu je čím dál tím více rozšířenější záležitostí. Kupujícím nabízí tato forma nákupu mnoho výhod. V případě služeb je nákup přes internet poněkud riskantnější záležitostí, než je tomu u online nákupu produktů. Zákazník si většinou službu přes internet může objednat, často je využití služby vázáno na konkrétní místo, kam nakonec musí zákazník fyzicky dorazit. Pro poskyvatele …víceAbstract:
On-line shopping is becoming very common these days. It brings along many advantages for the customers such as saving of time and money as well as the possibility to compare the offers in the comfort of their homes. The online shopping might seem a bit more risky when purchasing services in comparison with product purchase. The customer may order the service online, but usually he (she) is welcomed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101342
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2013
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOĎÁKOVÁ, Martina. \textit{Identifikace faktorů nákupního chování při nákupu jazykových vzdělávacích služeb}. Online. Disertační práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lzbnfy/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ