Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s. – Ing. Mgr. Katarzyna Kantorová, MBA
Ing. Mgr. Katarzyna Kantorová, MBA
Bachelor's thesis
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s.
The creation of marketing communication campaigns (communication mix) of the Walmark company
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je: „Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark a.s.“. Nejdůležitějším cílem této bakalářské práce je definování a představení jednotlivých procesů tvorby kampaně pro produkt Marťánci – multivitaminového doplňku stravy pro děti. Neméně důležitou částí této práce je stanovení výchozích marketingových kroků pro přípravu komunikační kampaně a …viacAbstract:
The topic of the thesis is: "The creation of marketing communication campaigns (the communication mix) of the Walmark company". Its most important goal is to define the individual processes and the performance of the campaign, as well as to evaluate the effectiveness of marketing campaigns and determine the current marketing steps for the preparation of marketing communications campaigns for Martians …viacKľúčové slová
Integrovaná marketingová komunikace marketingová kampaň komunikační mix doplňky stavy jako součást životního stylu segmentace cílové skupiny situační analýza GRPs TRPs afinita. Integrated marketing communication marketing campaign marketing mix communication mix supplements as part of a lifestyle segmentation target groups situation analysis affinity.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wdeip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Scénický návrh jako součást životního cyklu inscenace
Barbora Laierová -
Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Hana Dlouhá -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Ulzhalgas Ordabek -
Počítačové hry jako součást životního stylu mládeže
Petr Hamza -
Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Hana Prokopová -
Symbolický kapitál jako nedílná součást životního stylu postmoderního člověka
Kristýna Hranáčová