Podnikové manažerské techniky uplatňované při řízení školy – Lucie Havrdová
Lucie Havrdová
Bachelor's thesis
Podnikové manažerské techniky uplatňované při řízení školy
Company Managing Methods Applied for Principalship
Abstract:
Cílem této práce je prezentovat školské instituce jako speciální typy podniků a vysvětlit základní pojmy školského managementu. Současná doba, kdy roste konkurence na trhu vzdělávání a je požadována větší autonomie škol, klade stále vyšší nároky na vedení škol v osvojování si manažerských schopností a dovedností. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie …moreAbstract:
The aim of this work is to present educational institutions as special types of companies and to explain basic terminology of school management. Nowadays the competition on the education market grows and bigger autonomy of schools is required, bigger demands are required on acquirements of manager’s competences and skills.The work is divided into 2 parts: theoretical and practical one.The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2009
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB45
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2009
- Supervisor: Robert Čapek
- Reader: Věra Strnadová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVRDOVÁ, Lucie. \textit{Podnikové manažerské techniky uplatňované při řízení školy}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2009. Available from: https://theses.cz/id/lzwdxb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Specifika řízení mateřské školy a základní školy v jednom právním subjektu
Darina Jedličková -
Vedení a řízení základní školy - případová studie
Barbora Lauko -
Role zástupce ředitele v řízení mateřské školy
Veronika Zezulová -
Koordinace a řízení základních škol v ČR a ve Francii během pandemie COVID-19
Veronika Kopp -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Podnikatelský záměr-zřízení mateřské skoly
Michaela Šťastná -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí v logopedické třídě mateřské skoly
Lenka Fiedlerová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová