Analýza marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels v Praze – Ing. Jiří Tlaskal
Ing. Jiří Tlaskal
Master's thesis
Analýza marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels v Praze
Marketing mix analysis of hotel chain OK-Hotels in Prague
Abstract:
Cílem práce je analýza současného produktového a zákaznického marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels s návrhem změny toho mixu a analýza následného dopadu na efektivnost v rámci řetězce. Změna marketingového mixu bude uskutečněna prostřednictvím nového produktu, kterým je výstavba 4* hotelu v pražském Karlíně. Autor vychází ze situační analýzy destiance a místa realizace záměru projektu i …moreAbstract:
The objective is analysis of current product and customer marketing mix of hotel chain OK-Hotels. The proposed change of marketing mix and its impact to efficiency of the hotel chain. This change will be made trough construction of new 4* hotel in Prague - Karlin. The situation analysis of destination and place of future hotel location and analysis of customer market segmentation is used as well. From …moreKeywords
produktový marketingový mix 4P produkt cena místo propagace hotelový produkt zákaznický marketingový mix 4C zákazník vhodnost komunikace cestovní ruch hotelový trh Praha předpověď a vývoj hotelového trhu hotelový řetězec hotelnictví novostavba hotelu situační analýza SWOT analýza poptávka po hotelových službách nabídka hotelových služeb vyhodnocení nabídky a poptávky po hotelových službách přímá konkurence nepřímá konkurence segmentace trhu zákaznické segmenty firemní klientela individuelní klientela GDS touroperátoři cestovní kanceláře internetový prodej prodejní argumenty marketingová strategie produkct marketing mix product price place promotion hotel product customer marketing mix customer cost convenience communications tourism Prague hotel market forecast and development of hotel market hotel chain lodging industry new hotel construction situation analysis SWOT analysis demand for hotel services supply of hotel services evaluation of supply nad demand for hotels services direct competition indirect competition market segmentation customer segmentation business segment individual customer FIT touroperators travel agencies internet sale USP marketing strategy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zi350/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Program rozvoje obce Krupka v oblasti zajištění a dostupnosti volnočasových a vzdělávacích aktivit
Mili Morev -
Srovnání struktury a nabídky regionální produkce a biopotravin v regionu jižních Čech a krajském městě
Jan MARTAN -
Pojištění motorových vozidel a majetku firmy VODOCENTRUM - W a M, s. r. o.
Anna Heinicová -
Konkurence klasických a nízkonákladových leteckých dopravců z hlediska nabídky a poptávky po jejich službách
Robert Foldyna -
Komparace leasingového a úvěrového financování dopravního prostředku a dopady na bilanci podniku ELKOV elektro a.s.
Martin Schmöger -
Vývojové trendy v poptávce po hotelových službách
Soňa Muroňová -
Bezpečnost hotelového hosta jako faktor ovlivňující poptávku po hotelových službách
Radek Pechal -
Poptávka po nízkonákladových hotelech v Praze
Gennady Brilyankov