Analýza spokojenosti zákazníků restaurace Cihelna – Ing. Lucie Pernicová
Ing. Lucie Pernicová
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků restaurace Cihelna
Analysis of customer satisfaction of restaurant Cihelna
Anotace:
Diplomová práce, nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků restaurace Cihelna, je zaměřena na zjištění míry spokojenosti zákazníků této restaurace, odhalení různých nedostatků a navrhnutí opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické části práce se zaměřuji na teoretická východiska, která se týkají marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků za pomoci odborné literatury. V praktické části …víceAbstract:
Restaurant Cihelna customer satisfaction analysis is a diploma thesis, that targets to recognise and analyse the customer satisfaction relations as well as it explores the disadvantages and offers some suggestions for enhancing the customer satisfaction. In the theoretical part of the thesis I am focusing on the theoretical resources regarding to marketing research and customer satisfaction analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/hhbt0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Mgr. Petr Klimus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková