Teaching English to Pre-primary Children with the Focus on English Kindergartens in Brno – Mgr. Lenka Macounová
Mgr. Lenka Macounová
Bakalářská práce
Teaching English to Pre-primary Children with the Focus on English Kindergartens in Brno
Teaching English to Pre-primary Children with the Focus on English Kindergartens in Brno
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. První část teoretické části je zaměřena na předškolní děti a jejich zvláštnosti, kterých by si rodiče i učitelé měli být vědomi. Je zde také vysvětlen rozdíl mezi osvojením si cizí jazyk a učením se cizímu jazyku a mezi otevřeným (explicit) a skrytým (implicit) opravováním chyb. Teoretická část se dále zabývá začátky výuky …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first chapter of the theoretical part is focused on pre-primary children and their particularities that parents and teachers should be aware of. There is also explained difference between foreign language acquisition and foreign language learning and between implicit and explicit error correction. The theoretical part further …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/crl7o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Foreign Language in Kindergartens
Iveta Andělová -
Teaching English to Very Young Children at Home
Barbora Polešovská -
Analysis of Coursebooks for Very Young Learners
Marta Pasková -
Activities and methods used for teaching English to very young learners
Tereza KYLLAROVÁ -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Teaching English to Young Learners: Looking at Pronunciation
Mojmír Houdek -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová