Diana Makarova

Master's thesis

Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd

Social networks as a tool for promoting hotels of different classes
Anotácia:
Hlavním cílem práce je vyhodnotit důležitost sociálních sítí pro hotely a porozumět procesu správy sociálních sítí, včetně potenciálních faktorů, které tento proces ovlivňují. Dílčím cílem této práce je zjistit, pod jaké oddělení nejčastěji spadá správa sociálních sítí, vyhodnotit, zda mezi třídami hotelů lze najít stejná tendence v oblasti používaní sociálních sítí. V diplomové práci jsem použila …viac
Anotácia:
cial media use in hospitality industry“, Journal of Hospitality Marketing & Management, 29:1, 1-21. Dostupné z: https://doi.org/10.1080/19368623.2019.1588824 Michopoulou, E. and Moisa, D. G. (2018) „Hotel social media metrics: The ROI dilemma“, International Journal of Hospitality Management. Dostupné z: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.05.019 „The Missing Link: Creating Value with Social Media …viac
Abstract:
The main goal of the work is to evaluate the importance of social networks for hotels and to understand the process of managing social networks, including the potential factors that influence this process. The partial goal of this work is to find out which department most often falls under the management of social networks, to evaluate whether the same tendencies in the use of social networks can be …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2022
  • Vedúci: Blanka Bejdáková
  • Oponent: Kateřina Chaloupková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85968

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Cestovní ruch