Odpovědnost za školní výsledky očima žáků SŠ – Bc. Michaela Žáková
Bc. Michaela Žáková
Diplomová práce
Odpovědnost za školní výsledky očima žáků SŠ
Responsibility for grades through the eyes of students at high school
Anotace:
Diplomová práce "Odpovědnost za známky očima žáků střední školy" se zabývá postojem žáků k učení, motivací a faktory působící na míru jejich odpovědnosti za známky. Cílem práce je zjistit, zda si uvědomují svou odpovědnost nebo ji přisuzují nějakému jinému činiteli. V teoretické části je práce orientována na samotného žáka a jeho chování v období adolescence, následně je rozpracován pojem motivace …víceAbstract:
Diploma thesis "Responsibility for grades through the eyes of students at high school" deals with the attitude of pupils to learning, motivation and factors acting on the degree of their responsibility for the signs. The aim of this work is to determine whether they realize their responsibility or attributing some other factors. In the theoretical part of the work is focused on the student and his …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gvwrf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje žáků k návykovým látkám a k prevenci drogových závislostí
Žaneta Muronová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
Kateřina KALÍKOVÁ -
Postoj učitelů základních a středních škol k nadaným dětem a k jejich vzdělávání
Dana Juhová -
Postoj žiakov SOŠ k matematike
Ľubomír Barnišin -
Postoje žáků k lidové hudbě a tancům z oblasti kyjovského Dolňácka
Ivana Kopřivová -
Školní hodnocení žáků se specifickou poruchou učení (SPU)
Veronika MACHKOVÁ