Veronika MACHKOVÁ

Bakalářská práce

Školní hodnocení žáků se specifickou poruchou učení (SPU)

School evaluation of students with specific learning disorder
Anotace:
Cílem této práce bylo vystihnout teoretická východiska tématu specifické poruchy učení, školní hodnocení žáků a následně provést průzkumné šetření v rámci základních škol v Ústeckém kraji. Konkrétně se jednalo o dvě dotazníková šetření. Jedno dotazníkové šetření bylo určeno pro žáky pátých tříd, majících zejména některou ze specifických poruch učení. Druhé dotazníkové šetření bylo vytvořeno pro rodiče …více
Abstract:
The aim of this thesis was to convey theoretical bases of the topic called specific learning disorders, educational evaluation of students and subsequently make a research in elementary schools of Ústecký kraj. Specifically two questionnaires. One questionnaire was aimed at fifth grade students, mostly suffering from one of the specific learning disorders. The second one was made for parents of these …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeňka Braumová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHKOVÁ, Veronika. Školní hodnocení žáků se specifickou poruchou učení (SPU). Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence