Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení – Jana Mazánková
Jana Mazánková
Bakalářská práce
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Marketing communication in the selected company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vznikla na základě prostudování odborné literatury a je v ní vysvětleno, co termín marketing znamená a jaké jsou jeho hlavní nástroje, které se souhrnně nazývají marketingový mix. Obsahem praktické části je analýza jednotlivých nástrojů …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is marketing communication in the selected company. The thesis is divided into two main parts, the theoretical one and practical one. The theoretical part was based on studying technical literature and the term marketing and its main tools, which are called marketing mix, are explained there.The practical part contains analysis of individual tools of marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Název
Vložil
Vloženo
Práva