Renderování vodní hladiny v OpenGL – Dennis Tschamler
Dennis Tschamler
Bakalářská práce
Renderování vodní hladiny v OpenGL
Rendering water surface in OpenGL
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou renderování vodní hladiny za použití grafické knihovny OpenGL. V práci jsou na začátku popsány optické vlastnosti vody z fyzikálního hlediska jako je například odraz a lom světla na vodní hladině. Poté je menší část práce věnována osvětlení scény a metodám stínování objektů. Dále je představen historický vývoj renderování vodní hladiny od konce 70. let a stručný …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of water surface rendering using the OpenGL graphics library. At the beginning, the optical properties of water from a physical point of view, such as the reflection and refraction of light on the water surface, are described. Then a smaller part of the work is dedicated to scene lighting and methods of shading objects. Furthermore, the historical development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12003
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
- Oponent: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Fotorealistický rendering vodní hladiny
Jaroslav WISURA -
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Steganography for Computer Graphics
Richard Gono
Název
Vložil
Vloženo
Práva