Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie – Bc. Michal Tošovský
Bc. Michal Tošovský
Master's thesis
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Inter Cars Group marketing communication for Italian market entry
Anotácia:
V diplomové práci bude řešena aktuální problematika, které se věnuje firma Inter Cars Group. Jedná se o vstup na nový trh, kde dosud nemá své zastoupení, konkrétně trh italský. Při zpracování vybraného tématu budou shromažďovány a analyzovány firemní informace a interní materiály. Bude analyzován tzv. „Inter Cars - business plan“ – manuál používaný vedením podniku při vstupu na nové trhy, budou vydefinovány …viacAbstract:
The thesis will deal with issues the company Inter Cars Group is currently engaged in. Particularly, a new market entry, where it has not been represented, namely the Italian market. When processing the selected topic, the company information and internal materials will be collected and analyzed. The so-called "Inter Cars -business plan" – a manual used by the management when entering new markets …viacKľúčové slová
Marketing zahraniční obchod trh produkt komunikace strategie analýza byznys plán Inter Cars Itálie.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jlwu1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák