Ing. Jan Zelenka

Bakalářská práce

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Red Bull Česká republika

Impact of different types of communication/advertisement and the communication mix on specified target groups - application to the conditions of Red Bull Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem komunikačního mixu / reklamy a komunikace na konkrétní cílové skupiny. Práce je rozdělena na dvě části. V teoreticko-metodologické části se zabývá vysvětlením pojmů reklama, komunikační mix, komunikace a vymezením problematiky cílových skupin – to vše je doplněno vlastními zkušenostmi s danou tematikou. V druhé části jsem zkoumal vliv reklamy a komunikačního mixu na spotřebitele …více
Abstract:
This work deals with the influence of communication mix/advertisement and communication for concrete targeted groups. My thesis is divided into two groups. In the theoretical-methodological part deals with explaining the terms advertisement, communication mix, communication and pointing out the problems of targeted groups - this all is complemented with own experiences with given subject matters. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní