Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Red Bull Česká republika – Ing. Jan Zelenka
Ing. Jan Zelenka
Bakalářská práce
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Red Bull Česká republika
Impact of different types of communication/advertisement and the communication mix on specified target groups - application to the conditions of Red Bull Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem komunikačního mixu / reklamy a komunikace na konkrétní cílové skupiny. Práce je rozdělena na dvě části. V teoreticko-metodologické části se zabývá vysvětlením pojmů reklama, komunikační mix, komunikace a vymezením problematiky cílových skupin – to vše je doplněno vlastními zkušenostmi s danou tematikou. V druhé části jsem zkoumal vliv reklamy a komunikačního mixu na spotřebitele …víceAbstract:
This work deals with the influence of communication mix/advertisement and communication for concrete targeted groups. My thesis is divided into two groups. In the theoretical-methodological part deals with explaining the terms advertisement, communication mix, communication and pointing out the problems of targeted groups - this all is complemented with own experiences with given subject matters. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s9ctp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENKA, Jan. \textit{Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Red Bull Česká republika}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/m0sq84/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová