Postoje a názory učitelů na integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků s PAS v ostravském okrese. – Bc. Jaroslava Kminiaková
Bc. Jaroslava Kminiaková
Master's thesis
Postoje a názory učitelů na integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků s PAS v ostravském okrese.
Teachers opinions and attitudes to integrative-inclusive education of pupils with autistic spektrum disorder in Ostrava distrikt.
Abstract:
ANOTACE Diplomová práce pojednává o integraci/inkluzi žáků s poruchou autistického spektra na běžných základních školách v ostravském okrese a o činnosti speciálně pedagogického centra pro žáky s PAS. V praktické části byly analyzovány postoje a názory učitelů běžných základních škol na Ostravsku.Abstract:
ANNOTATION The thesis deals with pupils integration/ inclusion with autistic spectrum disorder in common schools in the Ostrava district and Special Education Centre for pupils with PAS. In the practical part were analyzed attitudes and opinions of teachers of primary schools in the Ostrava district.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kjhrp/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KMINIAKOVÁ, Jaroslava. \textit{Postoje a názory učitelů na integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků s PAS v ostravském okrese.}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/m0v8kt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Práce s významem nových slov v interakci v hodinách anglického jazyka
Simona Jírová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Rozvoj komunikační schopnosti u dítěte s poruchou autistického spektra
Lenka Černohousová -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Sourozenci dětí s poruchou autistického spektra
Veronika SMÉKALOVÁ