Vendulka Kučerová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace zvolené značky
The Marketing Communication of a Selected Brand.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zvolené značky. V první části jsou popsána teoretická východiska dané problematiky. Je zde definován marketing, marketin-gový mix, komunikační mix a rovněž výzkum. V praktické části je popsána pekárna, na kterou je práce aplikována. Součástí práce je analýza komunikačního mixu a dotazníkové šetření, jehož výsledky vedou k návrhům na optimalizaci komunikačního …moreAbstract:
The subject of this thesis is marketing communication of a selected brand. The first part describes theoretical solutions to the given issue. It includes a description of concepts such as marketing, marketing mix, communication mix as well as information about the research. The practical part describes the bakery studied under this research. Part of this work aimed to analyse the communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučerová, Vendulka. Marketingová komunikace zvolené značky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová -
Komunikační mix dané společnosti
Klára Hloupá