Postavení privátní značky obchodního řetězce – Barbora NOVÁČKOVÁ
Barbora NOVÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotácia:
Bakalářská práce zpracovává téma "Postavení privátní značky obchodního řetězce". Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení rozvoje privátní značky na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky vybraného obchodního řetězce na českém trhu. Vedlejším cílem je ověřit hypotézy o vnímání pozice privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro dosažení cílů byla použita metoda kvantitativního …viacAbstract:
This bachelor thesis works with the theme "Market position of a private label". The aim of this bachelor thesis is to propose the development of the private label based on the consumers perception of the position of the label of chosen retail chain on the czech market. Secondary objet is to verify the hypotheses about the perception of the position of the same private brand. To achieve the main objectives …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Zverejniť od: 5. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁČKOVÁ, Barbora. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie KAUCKÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Veronika HAVLOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Denisa MACHOŇOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Monika PINCOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ
Názov
Vložil
Vložené
Práva