Konvence a jejich filosofická analýza – Vojtěch ZACHNÍK
Vojtěch ZACHNÍK
Master's thesis
Konvence a jejich filosofická analýza
Conventions and their philosophical analysis
Anotácia:
Konvence jsou společenským fenoménem, který ovlivňuje naše chování jak ve vědeckém výzkumu, tak v každodenním životě. Třebaže se každý z nás intuitivně domnívá, že máme jasný a neproblematický pojem konvence, toto přesvědčení je chybné. Cílem této práce je zavést a zdůvodnit definici konvence skrze vymezení nutných a postačujících podmínek konvenčnosti. Abychom tak mohli učinit, vycházíme z průkopnické …viacAbstract:
Conventions are social phenomena influencing our behaviour in scientific research and also in everyday life. Even though, each of us intuitively thinks we have obvious and uncomplicated notion of convention, this belief is mistaken. The aim of this thesis is to introduce and justify definition of convention by specifying the necessary and sufficient conditions of conventionality. In order to do that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petr Glombíček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZACHNÍK, Vojtěch. Konvence a jejich filosofická analýza . Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philosophy / Philosophy
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace teorie her v podnikové praxi
Jana Kaminská -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Aplikace teorie her v managementu
Jan Postl -
Význam a aplikace teorie her v řízení firmy
Olga Vorobei -
Význam a aplikace teorie her v podnikovém managementu
Jan Pokorný -
Aplikace teorie her s opakováním na analýzu vztahů mezi dvěma firmami
Krisztina Szabó