Možnosti využití marketingu pro Krajský fotbalový svaz Vysočina – Bc. Zdeněk Dobrovolný
Bc. Zdeněk Dobrovolný
Bachelor's thesis
Možnosti využití marketingu pro Krajský fotbalový svaz Vysočina
Possibilities of marketing for the Regional association of Vysočina
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout soubor opatření pro zlepšení a efektivního využití nástrojů marketingu. Návrh je zpracován pro marketingovou komunikaci. Bakalářská práce se zabývá analýzou nástrojů marketingového mixu sportovního odvětví, Krajského fotbalového svazu Vysočina. Součástí je analýza současné situace na svazu a při vnímaní vnějšího prostředí. V konečné fázi obsahuje návrhy a doporučení …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose a set of measures for improvement and effective use of marketing tools. It does marketing communications . Bachelor thesis analyzes the marketing mix sport sector , the Regional Football Association Vysočina. Also included is an analysis of the current situation on the slopes and in the perception of the external environment. In the final phase includes suggestions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mf6sm/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jiří Voborný, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport
Theses on a related topic
-
Možnosti využití marketingových nástrojů pro Jihomoravský Krajský fotbalový svaz
Petr Štípský -
Návrh marketingové strategie společnosti Moreau Agri Vysočina
Barbora Homolová -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Management sportovní akce - tenisový turnaj Czech Open v Prostějově
Martin Kyša -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek