Rozvoj a možnosti internetového obchodování v České republice – Petr KUBÁT
Petr KUBÁT
Bakalářská práce
Rozvoj a možnosti internetového obchodování v České republice
Development and opportunities of e-commerce in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým obchodováním. Hlavním cílem práce je popsat současné prostředí a stav české e-commerce. Teoretická část práce vymezuje pojmy internet, e-commerce a e-business. V závěru teoretické části je výčet výhod a nevýhod spojených s internetovým obchodováním a stručný úvod do internetového marketingu. V praktické části je zanalyzováno prostředí, vývoj a současný stav …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with e-commerce. The main goal of the thesis is to describe current environment and state of the Czech e-commerce. Theoretical part of the work defines terms as internet, e-commerce and e-business. At the end of the theoretical part, there is a list of advantages and disadvantages of internet shopping and a short introduction to internet marketing. Practical part analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÁT, Petr. Rozvoj a možnosti internetového obchodování v České republice. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Růst e-commerce trhu v ČR a porovnání s vývojem v ČLR v letech mezi lety 2010-2020
Zdeněk Pekař -
Vytvoření doporučovacího systému na bázi neuronových sítí v oblasti e-commerce
Martin Šatra -
Aplikace rozšířené reality v e-commerce ve sféře módního průmyslu
Darya Varkovich -
Analýza ekonomických dopadů vstupu společnosti Amazon na český e-commerce trh v období 2015-2020
Jakub Smolík -
Strategie e-commerce pro malé a střední podniky
Veronika Bedleková -
E-Commerce Marketing Strategy and Channels: Alibaba Group Case Study
Bin Ma