Darya Varkovich

Bakalářská práce

Aplikace rozšířené reality v e-commerce ve sféře módního průmyslu

Augmented reality applications in e-commerce in the fashion industry
Anotace:
Zkoumaným fenoménem je rozšířená realita (AR) v elektronickém obchodování v módním průmyslu se zaměřením na vliv technologie na spotřebitelské chování. Cílem této bakalářské práce je analýza využití rozšířené reality v módním průmyslu a zodpovězení hlavní výzkumné otázky: “Jaká je míra přijetí technologie AR českými značkami v módním průmyslu?“. Teoretická část vychází ze statistických dat a analýz …více
Abstract:
The researched topic is Augmented Reality (AR) in e-commerce in the fashion industry with a focus on the impact of technology on consumer behaviour. The aim of the thesis is to analyse the use of augmented reality in the fashion industry and to answer the main research question. The theoretical part is based on both global and local e-commerce statistical data and state analyses as well as existing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: Martin Zelený
  • Oponent: Jakub Grosman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85232