Podnikatelský záměr - založení nového hotelu – Ing. Marian Novotný
Ing. Marian Novotný
Diplomová práce
Podnikatelský záměr - založení nového hotelu
Business intent - foundation of a new hotel
Anotace:
Diplomová práce „Podnikatelský záměr – založení nového hotelu“ předkládá podnikatelský záměr založení nového hotelu ve Špindlerově Mlýně. Jedná se o zakladatelský podnikatelský záměr, který majitel připravil před samotným zahájením podnikatelské činnosti. Práce se věnuje širokému spektru faktických aspektů fungování hotelu a je podložena detailní finanční ana- lýzou nákladů, výnosů a financování podnikání …víceAbstract:
The thesis „Business Intent – Foundation of a New Hotel“ introduces business intent of foundation of a new hotel in Špindlerův Mlýn. It is a starting business intent which has been prepared before the initiation of business activity. The thesis considers wide range of real aspects regarding entrepreneurial activities in hotel operations. It is based on detailed financial analysis of costs, revenues …víceKlíčová slova
podnikatelský záměr hotel hotelnictví založení hotelu externí analýza interní analýza SWOT analýza analýza hodnotového řetězce balanced scorecard marketingový plán marketingová strategie 4C plánované náklady plánované výnosy úvěr splátkový kalendář úvěru výkaz zisků a ztrát P& L výkaz cash flow rozvaha finanční ukazatele business intent hotel operation foundation of a hotel external analysis internal analysis SWOT analysis value chain analysis marketing plan marketing strategy 4C projected costs projected revenues loan schedule of loan repayments statement of profit & loss statement of cash flow balance financial indicators
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jxkpx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martina Miskolczi
- Oponent: Ing. Ivana Svobodová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Marketingová strategie hotelu zahraničního hotelového řetězce
Pavel Zíka -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková -
Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard
Kateřina Brtinská -
Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami
Karolína Kociánová -
Komparace marketingové strategie retailingových řetězců Sportisimo a Decathlon a návrh na jejich vylepšení
Adam Dostál -
Marketingové strategie řetězce Subway
Huu Tung Nguyen