Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s. – Veronika VRZALOVÁ
Veronika VRZALOVÁ
Bachelor's thesis
Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s.
Internal marketing as a motivational tool in the company Měď Povrly a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této práce bylo zjistit postoj zaměstnanců na interní marketing společnosti Měď Povrly a.s. a také to, jak je pro ně atraktivní její interní marketingový mix (interní produkt, interní cena, interní propagace a interní distribuce). Dále se práce zaměřuje na ochotu zaměstnanců vykonávat pro vybranou společnost pracovní náplň. Primární data pro dosažení stanoveného cíle byly získávány prostřednictvím …moreAbstract:
The main aim of this thesis was to find out the employees' attitude on internal marketing within the company Měď Povrly a.s. and how the internal marketing mix (internal product, internal price, internal promotion and internal distribution) is atractive for them. The thesis then focuses on the willingness of the employees to perform workload for the selected company. The primary data to achieve the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRZALOVÁ, Veronika. \textit{Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2016. Available from: https://theses.cz/id/m1hm4h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRZALOVÁ, Veronika. Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Personální marketingový mix
Ida Veitová -
Personální marketingový mix v konkrétní společnosti
Jan Kos -
Marketingový mix
Štěpán Brix -
Marketingový mix Sportcentra Skalka
Zbyněk Šír -
Marketingový mix
Denisa Lorencová -
Spokojenost zaměstnanců personální agentury XY s kvalitou pracovního života
Sabina Halasová -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková