Veronika VRZALOVÁ

Bachelor's thesis

Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s.

Internal marketing as a motivational tool in the company Měď Povrly a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této práce bylo zjistit postoj zaměstnanců na interní marketing společnosti Měď Povrly a.s. a také to, jak je pro ně atraktivní její interní marketingový mix (interní produkt, interní cena, interní propagace a interní distribuce). Dále se práce zaměřuje na ochotu zaměstnanců vykonávat pro vybranou společnost pracovní náplň. Primární data pro dosažení stanoveného cíle byly získávány prostřednictvím …more
Abstract:
The main aim of this thesis was to find out the employees' attitude on internal marketing within the company Měď Povrly a.s. and how the internal marketing mix (internal product, internal price, internal promotion and internal distribution) is atractive for them. The thesis then focuses on the willingness of the employees to perform workload for the selected company. The primary data to achieve the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VRZALOVÁ, Veronika. Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management