Veronika VRZALOVÁ

Bakalářská práce

Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s.

Internal marketing as a motivational tool in the company Měď Povrly a.s.
Anotace:
Hlavním cílem této práce bylo zjistit postoj zaměstnanců na interní marketing společnosti Měď Povrly a.s. a také to, jak je pro ně atraktivní její interní marketingový mix (interní produkt, interní cena, interní propagace a interní distribuce). Dále se práce zaměřuje na ochotu zaměstnanců vykonávat pro vybranou společnost pracovní náplň. Primární data pro dosažení stanoveného cíle byly získávány prostřednictvím …více
Abstract:
The main aim of this thesis was to find out the employees' attitude on internal marketing within the company Měď Povrly a.s. and how the internal marketing mix (internal product, internal price, internal promotion and internal distribution) is atractive for them. The thesis then focuses on the willingness of the employees to perform workload for the selected company. The primary data to achieve the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRZALOVÁ, Veronika. Interní marketing jako motivační nástroj ve společnosti Měď Povrly a.s.. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management