Ing. Jana Leciánová

Bachelor's thesis

Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže

Methods and techniques of sales promotion - consumer competitions
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje, speciálně spotřebitelskými soutěžemi. V prvních třech kapitolách je nastíněno zařazení soutěží v rámci podpory prodeje v maloobchodě a problematika samotného pořádání spotřebitelských soutěží. V praktické části jsou na základě charakterizovaných aspektů z teoretické části analyzovány vybrané marketingové akce a následně ohodnoceny dle předem …more
Abstract:
My bachelor thesis is concerning with sales promotions, particular with consumer competition. The theoretical part (first three chapters) is describing the term of “consumer competition” in the context of a ”sales promotion” and mainly from the view of retail business. In practical part there is an analysis of selected marketing events. The analysis is based on the defined aspects in theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní