Bc. Petra Škopková

Master's thesis

Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka

Psychological aspects of instore marketing and their influence on the decision-making process of customers
Abstract:
Ve světě obchodu nabývá na významu sofistikované využívání všech známých a dostupných nástrojů marketingu k dosažení primárně očekávaných ekonomických cílů. Současně s tím je zákazník vnímán jako důležitý partner pro obchodníka, s důrazem na prohlubování jejich vzájemného vztahu. Tato závěrečná práce je věnována nejen problematice přesycenosti marketingovými nástroji, v jejímž důsledku klesá jejich …more
Abstract:
In the world of business, there is an increased meaning of sophisticated exploitation of all known and accessible marketing tools, in order to achieve primarily expected economic objectives. At the same time, the purchaser is perceived as an important partner for seller, with the emphasised deepening of their mutual relationship. This concluding work is not only dedicated to the problems of oversaturation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication