Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka – Bc. Petra Škopková
Bc. Petra Škopková
Master's thesis
Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Psychological aspects of instore marketing and their influence on the decision-making process of customers
Abstract:
Ve světě obchodu nabývá na významu sofistikované využívání všech známých a dostupných nástrojů marketingu k dosažení primárně očekávaných ekonomických cílů. Současně s tím je zákazník vnímán jako důležitý partner pro obchodníka, s důrazem na prohlubování jejich vzájemného vztahu. Tato závěrečná práce je věnována nejen problematice přesycenosti marketingovými nástroji, v jejímž důsledku klesá jejich …moreAbstract:
In the world of business, there is an increased meaning of sophisticated exploitation of all known and accessible marketing tools, in order to achieve primarily expected economic objectives. At the same time, the purchaser is perceived as an important partner for seller, with the emphasised deepening of their mutual relationship. This concluding work is not only dedicated to the problems of oversaturation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gh4li/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKOPKOVÁ, Petra. \textit{Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/m1lg9m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
Tomáš Děd -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketing
Jan Kříž -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová