Bc. Petra Škopková

Master's thesis

Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka

Psychological aspects of instore marketing and their influence on the decision-making process of customers
Anotácia:
Ve světě obchodu nabývá na významu sofistikované využívání všech známých a dostupných nástrojů marketingu k dosažení primárně očekávaných ekonomických cílů. Současně s tím je zákazník vnímán jako důležitý partner pro obchodníka, s důrazem na prohlubování jejich vzájemného vztahu. Tato závěrečná práce je věnována nejen problematice přesycenosti marketingovými nástroji, v jejímž důsledku klesá jejich …viac
Abstract:
In the world of business, there is an increased meaning of sophisticated exploitation of all known and accessible marketing tools, in order to achieve primarily expected economic objectives. At the same time, the purchaser is perceived as an important partner for seller, with the emphasised deepening of their mutual relationship. This concluding work is not only dedicated to the problems of oversaturation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication