Bc. Petra Škopková

Diplomová práce

Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka

Psychological aspects of instore marketing and their influence on the decision-making process of customers
Anotace:
Ve světě obchodu nabývá na významu sofistikované využívání všech známých a dostupných nástrojů marketingu k dosažení primárně očekávaných ekonomických cílů. Současně s tím je zákazník vnímán jako důležitý partner pro obchodníka, s důrazem na prohlubování jejich vzájemného vztahu. Tato závěrečná práce je věnována nejen problematice přesycenosti marketingovými nástroji, v jejímž důsledku klesá jejich …více
Abstract:
In the world of business, there is an increased meaning of sophisticated exploitation of all known and accessible marketing tools, in order to achieve primarily expected economic objectives. At the same time, the purchaser is perceived as an important partner for seller, with the emphasised deepening of their mutual relationship. This concluding work is not only dedicated to the problems of oversaturation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace