Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka – Bc. Petra Škopková
Bc. Petra Škopková
Diplomová práce
Vliv psychologických aspektů nástrojů instore marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Psychological aspects of instore marketing and their influence on the decision-making process of customers
Anotace:
Ve světě obchodu nabývá na významu sofistikované využívání všech známých a dostupných nástrojů marketingu k dosažení primárně očekávaných ekonomických cílů. Současně s tím je zákazník vnímán jako důležitý partner pro obchodníka, s důrazem na prohlubování jejich vzájemného vztahu. Tato závěrečná práce je věnována nejen problematice přesycenosti marketingovými nástroji, v jejímž důsledku klesá jejich …víceAbstract:
In the world of business, there is an increased meaning of sophisticated exploitation of all known and accessible marketing tools, in order to achieve primarily expected economic objectives. At the same time, the purchaser is perceived as an important partner for seller, with the emphasised deepening of their mutual relationship. This concluding work is not only dedicated to the problems of oversaturation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gh4li/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
Tomáš Děd -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketing
Jan Kříž -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Nikola Jarolímová