Ing. Alena Hojdová

Bakalářská práce

Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací

Identity in motion - construction of identities in the area of marketing communications activities
Anotace:
Práce si klade za cíl přiblížit, jakým způsobem reklamní sdělení ovlivňují konstrukci identit dětí mladšího a středního školního věku. V textu je pozornost věnována především tomu, v jaké míře média působí jako socializační faktor u těchto dětí, a v jakých oblastech na ně mají vliv. Práce ve své teoretické části představuje základní pojmy jako identita, socializace, média a reklamní sdělení, jenž tvoří …více
Abstract:
The work seeks to explain how advertisements affect the construction of identities of younger and middle-school age. The attention is paid mainly to extent to which the media acts as a socializing factor for these children, and especially in what areas they affect. The theoretical part presents the fundamental concepts of identity, socialization and promotional communications, which form the basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní