Mária Kubíčková

Diplomová práce

Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví

Legal and ethical rules on advertising in healthcare
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou regulace reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy. Cílem práce je posoudit, zda jsou pravidla dodržována a zda je současná rozhodovací praxe dozorových orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy dostatečná.
Abstract:
This work deals with the regulation of advertising of drugs and food supplements. The goal is to assess whether the rules are complied with and whether the current decision-making practice of supervisory authorities in the markets for medicinal and nutritional supplements sufficient.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Jan Vavrečka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23700