The use and impact of advertising in social campaigns – Bc. Sanaa Nabil Ali
Bc. Sanaa Nabil Ali
Bakalářská práce
The use and impact of advertising in social campaigns
The use and impact of advertising in social campaigns
Anotace:
Tato práce sa bude zaoberat koncepcii genderových a sociálních stereotypů vyvinutých ve feministické revoluci a rozebírá jejich hodnotu pro syntézu nedávného historického výzkumu v mužskosti a ženách. Vzhledem k tomu se zhodnotí literatura o vzhledu žen, které bojují přes hřbitovy, se zaměřením na rozdíly v sociální třídě v pracovním prostředí, rodinné strategie, sexualitu, násilí, profesionalitu a …víceAbstract:
This paper will discuss the concepts of gender and social stereotypes as developed in feminist revolution and deliberates their value for synthesizing recent historical research in masculinity and women. As this will review the literature on the appearance, of women struggles through the cemeteries. focusing on social class differences in work environment, family strategies, sexuality, violence, professionalism …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bwqih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: MSc Mirela Moldoveanu
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
The Impact of Humor in Influencer Marketing: Strategies, Consumer Engagement, and Brand Success
Carlos Daniel Valladares Mencías -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online in L'Oréal
Dayana Dyussembina -
Digital marketing and ways to increase brand awareness of Kazakh educational companies
Damir Dalelkhanov -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness online
Aiperi Dzhantaeva -
Metaphors in Advertising
Vladimir Srebnitskiy -
Genderové role muže a ženy v reklamě
Veronika Lisá