Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Odborném učilišti a na Praktické škole – Bc. Hana Manová
Bc. Hana Manová
Diplomová práce
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Odborném učilišti a na Praktické škole
Educating students with special educational needs in training institutions and practical schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výzkum motivace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při výběru oboru vzdělávání po ukončení povinné školní docházky. Analyzuje faktory ovlivňující výběr oboru vzdělání na Odborném učilišti a v Praktické školeAbstract:
The thesis focuses on researching motivation of pupils with special educational needs when choosing their further education after they complete the compulsory education. It analysis the factors that influence their choice of specialization in training institutions and practical schools.Klíčová slova
edukace žáci se speciálními vzdělávacími potřebami specifické poruchy učení a chování lehké mentální postižení autismus rámcové vzdělávací programy školní vzdělávací program klíčové kompetence rozhodující faktory při volbě povolání Education pupils with special educational needs specific learning and behaviour disorders mild mental retardation autism framework educational program school educational program key competences crucial factors in career selection
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jh4k3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA