Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí – Mgr. Helena Fabini
Mgr. Helena Fabini
Master's thesis
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
Marketing Strategy Setting of the Sustainable Fashion Studio
Abstract:
Táto diplomová práca rieši návrh marketingovej stratégie pre odevné štúdio v segmente módy priateľskej k životnému prostrediu. V teoretickej časti diplomovej práce je spracovaný prehľad o problematike "udržateľnej módy" a špecifiká marketingovej stratégie v segmente módy. V praktickej časti je predstavené vybrané odevné štúdio a analýza marketingovej stratégie vybraného odevného štúdia, nasleduje marketingový …moreAbstract:
This master's thesis deals with designing a marketing strategy for an eco-friendly fashion clothing studio. The theoretical part of the thesis provides an overview of the concept of "sustainable fashion" and the specifics of marketing strategy in the fashion segment. In the practical part, a selected clothing studio is introduced, and an analysis of the marketing strategy of the chosen clothing studio …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FABINI, Helena. \textit{Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/m2i1lj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fabini, Helena. Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič