Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka – Patricie Vindušková
Patricie Vindušková
Bakalářská práce
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
The influence of the marketing strategy on the success of the discount portal and the customer
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice slevovych portálů ve vztahu ke službám a k zákazníkům. V práci jsou zkoumány marketingové praktiky, které aplikuje nejúspěšnější slevovy portál Slevomat.cz, s.r.o. Cílem práce je zhodnotit vliv těchto praktik na zákazníka a na základě vlastního vyzkumu navrhnout případné změny v marketingové strategii. Práce je rozdělená na čtyři části. První část slouží …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with discount websites in relation to service sector and and customers. The thesis examines marketing practices which are being applyed by the most successful discount website Slevomat.cz, s.r.o. The aim of this thesis is to evaluate the impact of these practices on the customer and propose possible changes in the marketing strategy on the basis of my own research. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Lenka Sojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vindušková, Patricie. Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická
Název
Vložil
Vloženo
Práva