Nation branding of Ukraine among international stakeholders – Kateryna Tugai
Kateryna Tugai
Diplomová práce
Nation branding of Ukraine among international stakeholders
Nation branding of Ukraine among international stakeholders
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá národní branding Ukrajiny v období od roku 2010 do roku 2023, analyzuje strategie a globální vnímání. Zkoumá, jak mezinárodní subjekty vnímají Ukrajinu a metody, které ukrajinská vláda používá k formování a komunikaci její národní identity. Prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy různých brandingových kampaní výzkum zdůrazňuje významné politické a ekonomické změny …víceAbstract:
This master's thesis explores the national branding of Ukraine from 2010 to 2023, analyzing strategies and global perceptions. It examines how international stakeholders perceive Ukraine and the methods used by the Ukrainian government to shape and communicate its national identity. Through qualitative content analysis of various branding campaigns, the research highlights the significant political …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94429
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Rafael San José Iglesias
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94429
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Sports Diplomacy in International Relations: Case study of the Tokyo 2020 Olympic Games
Anna Starilova -
Vliv země původu na vnímání kvality potravin spotřebitelem se zaměřením na česko - polské vztahy
Eva Brabcová -
China in Africa: A case study of Ghanaian perceptions of China
Margarita Suvorova -
Reasons for organization rebranding based on social discourse and political correctness: A comparative case study of re-branding the NFL Washington Redskins and MLB Cleveland Indians
Petr Doležal