Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu – BcA. Gabriela Vojtičková, DiS.
BcA. Gabriela Vojtičková, DiS.
Diplomová práce
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Marketing Strategy for 75th Founding Anniversory of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty
Anotace:
Předkládaná dokumentace popisuje přípravu, realizaci a zhodnocení absolventského projektu Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu. Prezentuje klíčové momenty, které vznikly během realizace a které přímo ovlivnily rozsah celého projektu. Součástí dokumentace jsou i samotné stěžejní výstupy projektu. Projekt byl realizován pod hlavičkou Janáčkovy akademie múzických …víceAbstract:
The thesis “Marketing Strategy for 75th Founding Anniversary of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty“ deals with the preparation, organization and evaluation of the graduation project. Pivotal moments are presented in the thesis so are the crucial outcomes of the project itself. Project was realized as a school project of Janáček Academy of Music and Performing Arts.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/hj9bg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: MgA. Daniela Peclová
- Oponent: MgA. Barbora Mikolášiková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/hj9bg/
Janáčkova akademie múzických umění
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Analýza současného stavu a návrhy řešení projektové dokumentace a postupů řízení studentských projektů v rámci Komunikační agentury
Adéla Trubelíková -
Analýza projektového řízení a dokumentace multi-žánrového festivalu STARTfest
Eva Gartnerová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková