BcA. Gabriela Vojtičková, DiS.

Diplomová práce

Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu

Marketing Strategy for 75th Founding Anniversory of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty
Anotace:
Předkládaná dokumentace popisuje přípravu, realizaci a zhodnocení absolventského projektu Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu. Prezentuje klíčové momenty, které vznikly během realizace a které přímo ovlivnily rozsah celého projektu. Součástí dokumentace jsou i samotné stěžejní výstupy projektu. Projekt byl realizován pod hlavičkou Janáčkovy akademie múzických …více
Abstract:
The thesis “Marketing Strategy for 75th Founding Anniversary of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty“ deals with the preparation, organization and evaluation of the graduation project. Pivotal moments are presented in the thesis so are the crucial outcomes of the project itself. Project was realized as a school project of Janáček Academy of Music and Performing Arts.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: MgA. Daniela Peclová
  • Oponent: MgA. Barbora Mikolášiková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/hj9bg/