Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu – BcA. Gabriela Vojtičková, DiS.
BcA. Gabriela Vojtičková, DiS.
Master's thesis
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Marketing Strategy for 75th Founding Anniversory of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty
Abstract:
Předkládaná dokumentace popisuje přípravu, realizaci a zhodnocení absolventského projektu Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu. Prezentuje klíčové momenty, které vznikly během realizace a které přímo ovlivnily rozsah celého projektu. Součástí dokumentace jsou i samotné stěžejní výstupy projektu. Projekt byl realizován pod hlavičkou Janáčkovy akademie múzických …moreAbstract:
The thesis “Marketing Strategy for 75th Founding Anniversary of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty“ deals with the preparation, organization and evaluation of the graduation project. Pivotal moments are presented in the thesis so are the crucial outcomes of the project itself. Project was realized as a school project of Janáček Academy of Music and Performing Arts.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/hj9bg/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: MgA. Daniela Peclová
- Reader: MgA. Barbora Mikolášiková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTIČKOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2022. Available from: https://theses.cz/id/m2yf4r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/hj9bg/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicMaster programme / field:
Art of Music / Music Production
Theses on a related topic
-
Analýza současného stavu a návrhy řešení projektové dokumentace a postupů řízení studentských projektů v rámci Komunikační agentury
Adéla Trubelíková -
Analýza projektového řízení a dokumentace multi-žánrového festivalu STARTfest
Eva Gartnerová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková