BcA. Gabriela Vojtičková, DiS.

Master's thesis

Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu

Marketing Strategy for 75th Founding Anniversory of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty
Abstract:
Předkládaná dokumentace popisuje přípravu, realizaci a zhodnocení absolventského projektu Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu. Prezentuje klíčové momenty, které vznikly během realizace a které přímo ovlivnily rozsah celého projektu. Součástí dokumentace jsou i samotné stěžejní výstupy projektu. Projekt byl realizován pod hlavičkou Janáčkovy akademie múzických …more
Abstract:
The thesis “Marketing Strategy for 75th Founding Anniversary of Janáček Academy of Music and Performing Arts - Music Faculty“ deals with the preparation, organization and evaluation of the graduation project. Pivotal moments are presented in the thesis so are the crucial outcomes of the project itself. Project was realized as a school project of Janáček Academy of Music and Performing Arts.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: MgA. Daniela Peclová
  • Reader: MgA. Barbora Mikolášiková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/hj9bg/