Aplikace pro tablet jako učební pomůcka – BcA. Eva Kolovrátková
BcA. Eva Kolovrátková
Diplomová práce
Aplikace pro tablet jako učební pomůcka
Tablet App as an Auxiliary Tool
Anotace:
Tablet jako didaktická pomůcka na základních školách je aktuální, hojně diskutované téma. Otázky rodičů i mediálních kritiků však zůstávají nezodpovězeny a ve společnosti se vytváří prostor pro spekulace. Ministerstvo školství přesto aktivně zavádí tablety do výuky na základních školách. Tato diplomová práce na vzniklou situaci odpovídá a navrhuje praktické řešení ve vybrané specifické oblasti vzdělávání …víceAbstract:
The use of tablet computers as educational tools in Primary Schools is a controversial but under researched topic. Stakeholders, including educators and parents, are left with many unanswered questions in this area. Despite the ongoing uncertainty, the Ministry of Education of the Czech Republic is proceeding with its planned rollout of tablets into schools. This Diploma thesis proposes to discuss …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolovrátková, Eva. Aplikace pro tablet jako učební pomůcka. Zlín, 2016. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Město Říčany a jeho historie - soubor pracovních listů a jejich využití ve vzdělávací oblasti člověk a jeho svět.
Žaneta Hejmalíčková -
Místně zakotvené učení a jeho aplikace ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět na příkladu mikroregionu Moravský Krumlov
Lenka Tuzová -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Specifika výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v českých školách v zahraničí
Lucie Grebíková -
Skupenství a jeho změny ve vzdělávací oblasti "Člověk a jeho svět"
Anna Przechowská -
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Člověk a jeho svět (Fyzika).
Veronika ČERNÁ -
Didaktická pomůcka a její tvorba jako prostředek pro vzdělávání žáků s lehkou mentální poruchou na II. stupni ZŠ
Edita KREJČÍ -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová