Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku – Bc. Kristina Melnykova
Bc. Kristina Melnykova
Diplomová práce
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Implementing the methods of customer relationship management in a company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zdůvodnit důležitost řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Lacoste, zjistit jakým způsobem řízení vztahu se zákazníky prospívá dané společnosti a jakých pozitivních změn společnost díky tomu dosáhla. Dalším cílem této diplomové práce je návrh aktivit v rámci řízení vztahů se zákazníky pro společnost Lacoste, které by pomohly společnosti dosáhnout ještě větších úspěchů …víceAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to justify the importance of customer relationship management in the company Lacoste, find out how customer relationship management benefits the company and what positive changes did the company reached due to this fact. Another aim of this Master’s Thesis is to offer activities within customer relationship management for the company Lacoste, which would help the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rjk1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Management kvality ve vztahu k řízení lidských zdrojů ve vybraných hotelech
Iuliia Vilchanska -
Event Management and CRM of the Selected Company
Tereza Nová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
Lenka MUCHOVÁ -
Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP
Kerolain Pimenova -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Jan Rucz -
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík