Postavení značky Libereckého kraje v online prostředí – Anna Bartošová
Anna Bartošová
Bachelor's thesis
Postavení značky Libereckého kraje v online prostředí
Positioning of the Liberec Region destination brand in the online environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem ve vztahu k propagaci značky destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem této práce je analýza vybraných nástrojů online komunikace k utvoření představy o postavení značky Libereckého kraje v online prostředí, a to především se zaměřením na turistický portál a sociální sítě. V teoretické části práce jsou vysvětleny a definovány základní pojmy jako destinace …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing in relation to the promotion of a tourism destination brand. The main goal of this work is to evaluate the positioning of the Liberec region brand in the online environment by analyzing selected online communication tools, especially with a focus on the tourist portal and social networks. The theoretical part of the thesis explains and defines the basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartošová, Anna. Postavení značky Libereckého kraje v online prostředí. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights