L'analyse du marketing des produits de beauté Chanel en République Tcheque – Julie WAVŘÍKOVÁ
Julie WAVŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
L'analyse du marketing des produits de beauté Chanel en République Tcheque
Marketing analysis of cosmetic products of mark Chanel in Czech Republic
Abstract:
This bachelor's tesis degree focuses on the marketing of Chanel cosmetic products in Czech Republic. Through the analysis, we made the questionnaire for specialists at the stores analyzed. Using the results, we have analyzed the decorative cosmetics Chanel in Czech Republic among consumers.Abstract:
Cette mémoire de licence se concentre sur le marketing des produits de beauté Chanel en République tch?que. Par l'analyse, nous avons fait le questionnaire pour les spécialistes aux magasins analysés. Par l'aide des résultats, nous avos fait l'analyse de la cosmétique décorative Chanel en République tch?que parmi les consommateurs.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WAVŘÍKOVÁ, Julie. L'analyse du marketing des produits de beauté Chanel en République Tcheque. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones
Dilyara BEKMUKHAMBETOVA -
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
Valentýna MICHÁLKOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva