Marketingový koncept pro nový film Vobrázky z vajglů – Matúš Slivka
Matúš Slivka
Bakalářská práce
Marketingový koncept pro nový film Vobrázky z vajglů
Marketing concepts for new film Vobrázky z vajglů
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl vypracovat optimální marketingový koncept pro nízkorozpočtový film Vobrázky z vajglů. Zároveň hodnotí nakolik je potřeba se zabývat komplexním marketingovým plánováním u nízko-nákladových počinů. Teoretický základ práce vymezuje základní marketingové pojmy, a podrobně charakterizuje nejdůležitější postupy a nástroje pro tvorbu marketingové strategie. Praktická …víceAbstract:
This thesis aims to develop an optimal marketing concept for a low-budget movie Vobrázky z vajglů. It also assesses the extent to which it is necessary to deal with complex marketing planning for low-cost act. Theoretical basis of work defines the basic marketing trends and describes, in detail, the most important methods and tools for marketing strategy. The practical part is divided into two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35724
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sabina Pjajková -
Návrh marketingové strategie coworkingového centra se zaměřením na marketingovou komunikaci
Eva Strakošová -
Marketingová strategie nadačního fondu
Iveta Maurerová -
Marketingová a komunikační strategie nově vznikající firmy na trhu
Tereza Gajdová -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Příprava, propagace a realizace futsalového turnaje v Oseku pro registrované hráče v kategorii dospělýchTato bakalářská práce pojednává o přípravě, propagaci a realizaci futsalového turnaje v Oseku pro registrované hráče v kategorii dospělých. Práce je rozdělena na 2 části, praktickou a teoretickou. Teoretická část se zabývá historií Snack cupu, hracími systémy, propagací, personálním a finančním zajištěním. Praktická část popisuje přípravu a průběh celého turnaje.
Ondřej KOTRNOCH