Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele – Bc. Klára Dražanová
Bc. Klára Dražanová
Diplomová práce
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Buying process and consumer’s emotionality
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním rozhodováním a emocionalitou spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry je nákupní rozhodování spotřebitele ovlivňováno jeho emocionalitou. Vedlejším cílem práce pak zjištění, které typy osobnosti dle Eysenckovy typologie osobnosti se nejvíce nechají ovlivnit marketingovými akcemi. Teoretická část se zabývá typologií osobností, nákupním …víceAbstract:
This diploma thesis deals with purchasing process and consumer’s emotionality. The main goal of the diploma thesis is to find out, how consumer’s buying process is affected by their emotionality. The other goal is to find out, which types of personality according to Eysenck’s typology of personality can be most affected by marketing. The teoretical part describes the typology of personality, the consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/il65o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Denisa Veselá -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Andrea Kepková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková