Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele – Bc. Klára Dražanová
Bc. Klára Dražanová
Master's thesis
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Buying process and consumer’s emotionality
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nákupním rozhodováním a emocionalitou spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry je nákupní rozhodování spotřebitele ovlivňováno jeho emocionalitou. Vedlejším cílem práce pak zjištění, které typy osobnosti dle Eysenckovy typologie osobnosti se nejvíce nechají ovlivnit marketingovými akcemi. Teoretická část se zabývá typologií osobností, nákupním …moreAbstract:
This diploma thesis deals with purchasing process and consumer’s emotionality. The main goal of the diploma thesis is to find out, how consumer’s buying process is affected by their emotionality. The other goal is to find out, which types of personality according to Eysenck’s typology of personality can be most affected by marketing. The teoretical part describes the typology of personality, the consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/il65o/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
Denisa Veselá -
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
Alena Čtvrtníková -
Věrnostní programy kosmetických firem a jejich vliv na nákupní chování zákazníků
Andrea Kepková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková